تو یا مرگ!!!!!!!!!!
زندگی رو عشق است
تا شقایق هست زندگی باید کرد

اول به نام عشق

دوم به یاد تو

سوم به یاد مرگ

بر لوح شیشه ای قلبت بنویس یاتو و عشق

یا من و مرگ



نظرات شما عزیزان:

logaft
ساعت0:11---9 شهريور 1390
چه پرروئه این یارو!!!!!!!!!!
بزنم غیرتی بشم در و دیوار وبو بترکونماااا
.......................................
خیلی توپ بود آبجی جونم...
خیلی حال کردم...
فقط با این چیزایی که اینجا میگی دیگه نیای وب من بگی عشق...محاله...محاله ها!!!!!
داری رو دست وب خودم بلند میشیااااا
حالا از من گفتن


امیر حسین
ساعت13:49---8 شهريور 1390
سلام مینا خانوم چه عکس قشنگی خیلی ممنون که بازم بم سر زدی شعر هات خیلی قشنگه از کجا مییاری راستی اگه دوست داشتی منو تو یاهو اد کن اونجا هم با هم حرف بزنیم منتظرتم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 8 / 6 / 1390برچسب:,
ارسال توسط مینا

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 43
بازدید دیروز : 209
بازدید هفته : 288
بازدید ماه : 933
بازدید کل : 236799
تعداد مطالب : 239
تعداد نظرات : 209
تعداد آنلاین : 1



كد تصوير تصادفی

دريافت كد بازی آنلاين تصادفی

Best Cod Music

آيکـُن هاي ِ دختره