مجیدخراطها
زندگی رو عشق است
تا شقایق هست زندگی باید کرد

 

شاید بیشتر از من باهاش راحتی


شاید بیشتر از من باهات راحته



همش چشم به راهم که شاید بیای


الان 24 ماه و چن ساعته



خودت وعده دادی ، خودت پس زدی


از اون روزی که رفتی کم طاقتم



نفهمیدی قلب من از چی پره


ازت 24 ماهه ناراحتم



یه روز تشنه بودی واسه دیدنم


کی اومد که قلبت ازم سیر شد



دقیقاً زمانی که وقتش نبود


من دلگیر شدم تو دلت گیر شد



توی موج رفتار سردت دو ساااال


نشستم که آب از سرم رد بشه



به من باشه که تا تهش تشنه ام


میرم تا نزارم برات ، بد بشه




میمیرم ، بعد تو ؛ من میرم


جای تو از قلبم ، حقمو می گیرم




میمیرم ، بعد تو ؛ من میرم


جای تو از قلبم ، حقمو می گیرم


.

.

.


چقد بگذره تا فراموش شی


چقد خواب شب از سرم بپره



سؤالم ازت اینه ، واضح بگو


چقد مهربونه ، چیش از من سره؟




منو قانعم کن گلم لااقل بگو چیش یه ذره شبیه منه


بدون راضیم من به تصمیم تو ، اگر راضی میشی دلم نشکنه



همش حس می کردم تو پشت دری ، نبودی و در وا شد و بسته شد


با تکرار این لحظه بعد از دو سال ، در خونه هم، بی تو وابسته شد



دوست دارم اما دیگه بسمه ، ازم کینه داری ازت دلخورم


اینم هدیه ی سال دوم گلم با دستام تورو دست اون میسپرم




میــــدونی ، چون که با احساسم


هر چی بدتر میشی ، بازم روت حساسم



بی تو من ، با خیالت هر شب ، ای دل کم طاقت توبه کن لامصب


ضعفم بود ، مهربونی کردم ، هر دفه میری تو ، چرا من برگردم؟؟




آخرین بار با تو گفتم و خندیدم ، از یه همچین روزی خیلی می ترسیدم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 4 / 11 / 1392برچسب:,
ارسال توسط مینا

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 683
بازدید ماه : 809
بازدید کل : 235788
تعداد مطالب : 239
تعداد نظرات : 209
تعداد آنلاین : 1



كد تصوير تصادفی

دريافت كد بازی آنلاين تصادفی

Best Cod Music

آيکـُن هاي ِ دختره